Wilt u uw auto verkopen op Waa2?
Verkoop nu!Modelreeks: jul 1982 - dec 1984Wielbasis: 250 cmInterieurkleur: ZwartAPK: Nieuwe APK bij afleveringAantal sleutels: 2Ferrari 512 BBi Tegenwoordig...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - 2024Technische informatieKoppel: 770 NmWielbasis: 265 cmTankinhoud: 78 literAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid: 340 km/uInterieurInterieur: Cuoio, Leder/alcantaraAantal zitplaatsen: 2MilieuEnergielabel: GOnderhoud, historie en staatOnderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)APK: Nieuwe APK bij afleveringAantal sleutels: 2Ferrari F8 Spider Blu Tour de FranceOog voor traditie. Dat is wat de oorspronkelijke eigenaar van deze meesterlijk samengestelde, hypermoderne macchina moet hebben gehad. Alles aan de Ferrari F8 Spider is namelijk hightech, hoogst geavanceerd en vlijmscherp. Behalve de spec: die is zo traditioneel als het maar kan. En precies dat maakt dit exemplaar super zeldzaam en uitzonderlijk mooi. We bedoelen, Blu Tour de France lakwerk met Cuoio leder en heel veel alcantara; zo zagen we de open F8 nog nooit! Het contrast met de andere highlights is dan ook even groot als beeldschoon: veel carbon – inclusief Driver Zone, adaptieve koplampen, full electric seats, een Suspension Lifter en Surround View camera zijn inbegrepen. Handig dat overzicht rondom de auto, al zullen de ogen vooral naar voren gericht zijn met 720 pk aan turbo-V8 power onder de rechtervoet…ExterieurDe Ferrari F8 Spider is op z’n zachtst gezegd een geslaagde evolutie van voorganger 488, die op zijn beurt de 458 in stijl opvolgde. De mensen in Maranello hielden in hoofdlijnen vast aan het concept waarmee de Italia in 2009 een nieuwe weg insloeg. Gedurende de jaren ging er echter steeds een tandje bij qua aerodynamica. En daarmee ook qua scherpte. De luchtgeleiding op deze Ferrari is next level, waardoor de F8 Tributo en open Spider versie geavanceerder en sneller ogen dan de modellen ervoor. Maar aan stijl geen gebrek, in het bijzonder als de supercar carrosserie in classy Blu Tour de France is uitgevoerd. Hoe origineel! Zeer traditioneel – en hierdoor juist lekker verfrissend, is de keuze voor ‘gewoon’ aluminium gekleurde 20 inch Forged velgen met daarachter eveneens aluminium remklauwen. Toch schuwt dit exemplaar hedendaagse karakteristieken niet, kijkend naar de Carbon Side Air Splitter en Carbon B-post Trim. Dat contrast alleen al is een bezichtiging waard. Modern of klassiek; de Scuderia Ferrari Shields verdienen in alle gevallen een prominente plek op de voorste schermen. Zo ook in dit geval.InterieurIn de F8 Spider cockpit zien we opnieuw een samensmelting van hightech en tijdloze stijl. De bestuurder kijkt namelijk uit op een Carbon Driver Zone, bestaande uit een lichtgewicht stuurwiel mét geïntegreerde LED Shift Indicator, alsmede een koolstofvezel ring rondom de rev-counter en carbon Shift Paddles. Zitten doet u echter op Cuoio lederen stoelen, waarbij de Diamond Style patronen op de rug- en zitvlakken een schitterende alcantara finish hebben, compleet met dezelfde Grigio Chiaro contraststiksels als de rest van de zetels + Cavallino’s in de hoofdsteunen. De middelste delen van de portieren en onderzijde van het dashboard zijn eveneens bekleed met Cuoio alcantara, terwijl de middentunnel/-armsteun een lederen afwerking heeft en de resterende delen Nero van kleur zijn. Wat ons betreft een droomconfiguratie! Vloertapijten voorzien van een F8 Spider badge maken deze Italiaanse smaaksensatie op wielen volledig in stijl af. Jammie!Opties & extra’sEn het is niet ‘alleen maar’ looks waarmee onze Ferrari F8 zich onderscheidt. Die prachtige stoelen laten zich immers volledig elektrisch verstellen. Comfortabeler kunt u de perfecte zitpositie niet vinden. Een Surround View Camera en adaptieve koplampen zetten de bestuurder op scherp. We voorspellen echter dat er ook veel aandacht uitgaat naar de LED-lampen bovenin het carbon stuurwiel. Want wie kijkt er nu niet graag naar een F1-achtige indicatie van de gewenste schakelmomenten…?Techniek & performanceZodra alles is gezegd en bekeken, is het tijd voor het échte werk: rijden. Gelukkig doet de Ferrari F8 Spider dat als de beste. De open supercar wordt uiteraard geholpen door de kracht van twin-turbo V8-technologie, waardoor u tijdens een proefrit in staat bent om binnen 2,9 seconden van 0 naar 100 km/h te versnellen. Slechts 5 seconden daarna komt de 200 in beeld. Wie alle 720 steigerende paarden onder de glazen vitrine achterin onverminderd aan het werk blijft zetten, zal uiteindelijk een topsnelheid van 340 km/h aantikken. Ondertussen zuigt de Prancing Horse zich vast aan het asfalt om zoveel mogelijk snelheid in bochten te kunnen meenemen. Het baanbrekende aero-pakket is geïnspireerd op de Formule 1, dus kaartjes kopen voor de volgende Grand Prix hoeft niet meer. Kunt u thuis mooi uitleggen dat u met de F8 nog wat bespaart ook…Met vriendelijke groet, team Prins.
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - 2024Technische informatieKoppel: 770 NmWielbasis: 265 cmTankinhoud: 78 literAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid: 340 km/uInterieurInterieur: Cuoio, Leder/alcantaraAantal zitplaatsen: 2MilieuEnergielabel: GOnderhoud, historie en staatOnderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)APK: Nieuwe APK bij afleveringAantal sleutels: 2Ferrari F8 Spider Blu Tour de FranceOog voor traditie. Dat is wat de oorspronkelijke eigenaar van deze meesterlijk samengestelde, hypermoderne macchina moet hebben gehad. Alles aan de Ferrari F8 Spider is namelijk hightech, hoogst geavanceerd en vlijmscherp. Behalve de spec: die is zo traditioneel als het maar kan. En precies dat maakt dit exemplaar super zeldzaam en uitzonderlijk mooi. We bedoelen, Blu Tour de France lakwerk met Cuoio leder en heel veel alcantara; zo zagen we de open F8 nog nooit! Het contrast met de andere highlights is dan ook even groot als beeldschoon: veel carbon – inclusief Driver Zone, adaptieve koplampen, full electric seats, een Suspension Lifter en Surround View camera zijn inbegrepen. Handig dat overzicht rondom de auto, al zullen de ogen vooral naar voren gericht zijn met 720 pk aan turbo-V8 power onder de rechtervoet…ExterieurDe Ferrari F8 Spider is op z’n zachtst gezegd een geslaagde evolutie van voorganger 488, die op zijn beurt de 458 in stijl opvolgde. De mensen in Maranello hielden in hoofdlijnen vast aan het concept waarmee de Italia in 2009 een nieuwe weg insloeg. Gedurende de jaren ging er echter steeds een tandje bij qua aerodynamica. En daarmee ook qua scherpte. De luchtgeleiding op deze Ferrari is next level, waardoor de F8 Tributo en open Spider versie geavanceerder en sneller ogen dan de modellen ervoor. Maar aan stijl geen gebrek, in het bijzonder als de supercar carrosserie in classy Blu Tour de France is uitgevoerd. Hoe origineel! Zeer traditioneel – en hierdoor juist lekker verfrissend, is de keuze voor ‘gewoon’ aluminium gekleurde 20 inch Forged velgen met daarachter eveneens aluminium remklauwen. Toch schuwt dit exemplaar hedendaagse karakteristieken niet, kijkend naar de Carbon Side Air Splitter en Carbon B-post Trim. Dat contrast alleen al is een bezichtiging waard. Modern of klassiek; de Scuderia Ferrari Shields verdienen in alle gevallen een prominente plek op de voorste schermen. Zo ook in dit geval.InterieurIn de F8 Spider cockpit zien we opnieuw een samensmelting van hightech en tijdloze stijl. De bestuurder kijkt namelijk uit op een Carbon Driver Zone, bestaande uit een lichtgewicht stuurwiel mét geïntegreerde LED Shift Indicator, alsmede een koolstofvezel ring rondom de rev-counter en carbon Shift Paddles. Zitten doet u echter op Cuoio lederen stoelen, waarbij de Diamond Style patronen op de rug- en zitvlakken een schitterende alcantara finish hebben, compleet met dezelfde Grigio Chiaro contraststiksels als de rest van de zetels + Cavallino’s in de hoofdsteunen. De middelste delen van de portieren en onderzijde van het dashboard zijn eveneens bekleed met Cuoio alcantara, terwijl de middentunnel/-armsteun een lederen afwerking heeft en de resterende delen Nero van kleur zijn. Wat ons betreft een droomconfiguratie! Vloertapijten voorzien van een F8 Spider badge maken deze Italiaanse smaaksensatie op wielen volledig in stijl af. Jammie!Opties & extra’sEn het is niet ‘alleen maar’ looks waarmee onze Ferrari F8 zich onderscheidt. Die prachtige stoelen laten zich immers volledig elektrisch verstellen. Comfortabeler kunt u de perfecte zitpositie niet vinden. Een Surround View Camera en adaptieve koplampen zetten de bestuurder op scherp. We voorspellen echter dat er ook veel aandacht uitgaat naar de LED-lampen bovenin het carbon stuurwiel. Want wie kijkt er nu niet graag naar een F1-achtige indicatie van de gewenste schakelmomenten…?Techniek & performanceZodra alles is gezegd en bekeken, is het tijd voor het échte werk: rijden. Gelukkig doet de Ferrari F8 Spider dat als de beste. De open supercar wordt uiteraard geholpen door de kracht van twin-turbo V8-technologie, waardoor u tijdens een proefrit in staat bent om binnen 2,9 seconden van 0 naar 100 km/h te versnellen. Slechts 5 seconden daarna komt de 200 in beeld. Wie alle 720 steigerende paarden onder de glazen vitrine achterin onverminderd aan het werk blijft zetten, zal uiteindelijk een topsnelheid van 340 km/h aantikken. Ondertussen zuigt de Prancing Horse zich vast aan het asfalt om zoveel mogelijk snelheid in bochten te kunnen meenemen. Het baanbrekende aero-pakket is geïnspireerd op de Formule 1, dus kaartjes kopen voor de volgende Grand Prix hoeft niet meer. Kunt u thuis mooi uitleggen dat u met de F8 nog wat bespaart ook…Met vriendelijke groet, team Prins.
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - 2024Technische informatieKoppel: 770 NmWielbasis: 265 cmTankinhoud: 78 literAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid: 340 km/uInterieurAantal zitplaatsen: 2MilieuEnergielabel: GOnderhoud, historie en staatOnderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)APK: Nieuwe APK bij afleveringAantal sleutels: 2Ferrari F8 Spider Rosso CorsaEen HELE lekkere 8-cilinder, geweldige lading carbon details, een indrukwekkende lijst met opties, talloze fraaie (gele!) designfeatures en slechts twee eigenaren. Met zijn uniek lage kilometerstand lijkt het alsof de 720 enthousiaste paarden achterin deze Ferrari F8 Spider amper zijn warmgelopen. Iets dat u overigens wél met gemak gaat doen. Is het niet vanwege de opwindende kleurstelling, dan wel vanwege het lichtgewicht in- en exterieurpakket – inclusief Carbon Daytona Racing Seats + Driver Zone mét LED’s. En wat te denken van de titanium uitlaateindstukken, Alcantara bekleding, adaptieve koplampen, camera, Passenger Display en het liftsysteem? Ja, er is (nog veel) meer. Dus lees maar gauw verder, voordat een ander u voor is en meteen een testrit aanvraagt. Dat gaat u toch zeker niet accepteren?Let op: tegen meerprijs van €25.000,- zijn de unieke carbon wielen beschikbaar. ExterieurNiemand mag nog naar deze bella macchina wijzen zodra u heeft besloten dat de Ferrari F8 Spider de uwe kan zijn. Lees: moet worden. De dakloze supercar is er namelijk simpelweg té mooi voor. Onwetenden die roepen dat een vuurrode Ferrari te schreeuwerig is laten u koud. Want dit is hoe de F8 Spider hoort te zijn! Gespoten in Rosso Corsa. En daarmee basta. Hoe zit het dan met de originele merkkleur van Ferrari? Ook daar is aan gedacht! Achter de schitterende 20 inch Forged Diamond Wheels schuilen Giallo remklauwen. Bovendien komt het geel terug in de Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen; nóg zo’n must-have voor diehard fans! Absoluut uniek is de hoeveelheid aan carbon opties: de frontlip, front mouth, luchtgeleider in de neus, splitter op de heupen, enorme diffusor achter en zelfs de naafkapjes van de wielen zijn stuk voor stuk vervaardigd uit peperduur koolstofvezel. Rechtstreeks uit de racerij komen tevens de Titanium Exhaust Pipes. En de open Ferrari F8 is van zichzelf al zo’n aerodynamische bezienswaardigheid! Ga voor de overtreffende trap en dit is wat u krijgt. Bellissima!Let op: tegen meerprijs kunnen we een unieke set Carbon velgen monteren! InterieurOok de Spider cockpit mag dan gestroomlijnder zijn dan ooit, de gelijkenissen met voorganger Ferrari 488 zijn hier zeker voelbaar. Of moeten we zeggen Pista? Qua performance kan de F8 beter levelen met laatstgenoemde. Qua uitstraling ligt onze uitvoering eveneens opvallend dichtbij de spartaanse zijtak van de 488. U zit bijvoorbeeld op (of beter gezegd: in) heuse Carbon Daytona Racing Seats – voorzien van prachtige Alcantara middenbanen, heeft vrij zicht op een Carbon Driver Zone inclusief LED Shift Indicator, trekt de met Alcantara beklede portieren dicht via carbon deurhendels en selecteert zaken als Launch Control via een knop in de Carbon Central Bridge. Maar niet voordat u over de carbon dorpellijsten bent heengestapt! Zelfs de klimaatbeheersing heeft nog een vleugje carbon dankzij de lichtgewicht ventilatieroosters. Tot slot treft u carbon inzetstukken in het Nero lederen dashboard met bijpassende rev-counter. Meer kleur is welkom? Boft u even: het overwegend Nero lederen Ferrari F8 Spider binnenwerk bulkt van de Giallo stiksels. De gestikte Cavallino’s prijken trots in de hoofdsteunen. Mag het, met zo’n fraaie Giallo kleurstelling?Opties & extra’sWe gaan het niemand aanbevelen, maar mocht u ooit het carbon stuurwiel kortstondig uit handen geven en plaatsnemen op de bijrijdersstoel, laat u dan gerust afleiden door de geïntegreerde Passenger Display. Zo kunt u de rijstijl van de bestuurder in de gaten houden zonder al te veel over zijn of haar schouder heen te kijken. Ook handig: de parkeersensoren voor + achter inclusief camera helpen de boel op lage snelheid heel te houden. Een andere welkome assistent is het liftsysteem: die carbon onderlipspoiler is niet alleen emotioneel heel wat waard! Op hoge snelheid de nacht tegemoet? Doe vooral een beroep op de adaptieve koplampen voor een heldere lichtopbrengst en uitstekend zicht, zelfs in snelle haarspeldbochten.Techniek & performanceMet deze Ferrari F8 Spider gaat u dus goed voorbereid de weg op. Dat moet ook, want al na 2,9 seconden raast de 3,9 liter V8 met dubbele turbo vanuit stilstand voorbij de 100 km/h. Om vervolgens 5 seconden (!) later de 200 km/h aan te tikken. Sowieso is de roadster versie van de F8 op papier een supermacht: de topsnelheid is volgens de knappe koppen uit Maranello namelijk 340 km/h. Daarover gesproken: de fabrikant heeft een complete trukendoos aan aerodynamische slimmigheden opengetrokken, waardoor de Spider aan het asfalt kleeft alsof hij de term downforce heeft uitgevonden. Verder proberen we he
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModeljaar: 2018Technische informatieKoppel: 770 NmAandrijvingTankinhoud: 78 literPrestatiesAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid: 340...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jul. 2012 - apr. 2017Technische informatieKoppel: 690 NmAandrijvingTankinhoud: 92 literPrestatiesAcceleratie (0-100): 3,1...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModeljaar: 2018Technische informatieKoppel: 770 NmWielbasis: 265 cmTankinhoud: 78 literAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid: 340 km/uInterieurInterieurkleur: NeroAantal zitplaatsen: 2Milieu en verbruikBrandstofverbruik in de stad: 16,1...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModeljaar: 2018Technische informatieKoppel: 770 NmAandrijvingTankinhoud: 78 literPrestatiesAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid: 340...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - sep. 2023Technische informatieKoppel: 718 NmWielbasis: 272 cmTankinhoud: 92 literAcceleratie (0-100): 3,0 sTopsnelheid:...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - sep. 2023Technische informatieKoppel: 718 NmWielbasis: 272 cmTankinhoud: 92 literAcceleratie (0-100): 3,0 sTopsnelheid:...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - sep. 2023Technische informatieKoppel: 718 NmWielbasis: 272 cmTankinhoud: 92 literAcceleratie (0-100): 3,0 sTopsnelheid:...
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: jan. 2020 - 2024Technische informatieKoppel: 718 NmWielbasis: 272 cmTankinhoud: 92 literAcceleratie (0-100): 3,0 sTopsnelheid: 340 km/uInterieurInterieurkleur: IrokoAantal zitplaatsen: 2MilieuEnergielabel: GOnderhoud, historie en staatAPK: Nieuwe APK bij afleveringAantal sleutels: 2Ferrari 812 GTS Blu SwatersVaak zie je het één óf het ander, maar deze bizar fraai samengestelde Ferrari 812 GTS ticks all the boxes! Zowel qua kleurstelling als qua optielijst is de 12-cilinder Ferrari absoluut uniek en overtreft hij alle verwachtingen. Dit maakt hem extra speciaal… De vraag “wat zoekt u in een auto” kunnen we in gesprek met geïnteresseerden dus wel achterwege laten. Deze GTS heeft werkelijk alles mee. Plus een beetje meer dan dat: zoveel carbon (vrijwel álle opties!) en Alcantara (tot en met de kofferruimte!) zagen we zelden op een Italiaanse schone. Laat staan op een model met een andere herkomst. De cijfers liegen er ook niet om: onze 812 GTS heeft 12 cilinders, 800 pk en 20 inch Diamond Racing Wheels.En dan te bedenken dat het mooiste nog moet komen… De combinatie Blu Swaters “Historical” lakwerk met Iroko bruine bekleding zou tijdens de bestelprocedure geen moment in ons opkomen. Dit zegt iets over de originaliteit. Maar ook over het feit dat we zouden zijn afgeleid door opties als Carbon Racing Seats, Surround View Camera, Passenger Display en JBL Audio. Scroll verder voor alle andere highlights van dit absolute hoogtepunt uit Maranello!ExterieurKijkend naar de oogstrelende carrosserie van deze Ferrari 812 GTS krijgen we acuut flashbacks naar de 90s. Dat heeft allerminst iets met het design te maken. Des te meer met de Historical Color die deze hightech beauty opsiert: het Blu Swaters lakwerk was bovengemiddeld in trek onder kopers van modellen als de F355, 550 Maranello en 456 GT. Stuk voor stuk legendarische Ferrari’s, dus de keuze om ook de 812 GTS ermee uit te rusten is eigenlijk niet meer dan logisch. Net als de toevoeging van standaard aluminium remklauwen; de gekleurde versies werden pas na de jaren 90 een rage. Wat het model nog meer een klassieker van de toekomst maakt zijn de Airbrushed Shields. Was u uzelf nog niet verloren in de diep donkerblauwe gloed van de metallic koets, dan loopt het water u wel spontaan in de mond bij het zien van de gespoten logo’s in de voorste schermen van dit stijlvolle snelheidswonder. Als opvolger van de F12 Berlinetta lag de lat voor de 812 qua design extra hoog. Op de één of andere manier weet Ferrari de vele aerodynamische features dusdanig te verpakken dat ze optisch één vloeiend geheel vormen. De 20 inch Diamond Racing Wheels uitgezonderd uiteraard. Verder gebruikt deze GTS carbon als testosteron: hij kan er geen genoeg van krijgen. Sterker nog, vrijwel álle opties zitten erop!InterieurDuik een willekeurig Italiaans modehuis binnen en het is geheid moeilijk kiezen tussen alle fraaie kleuren en materialen; de één nog mooier, verfijnder en exclusiever dan de ander. Zo moet het ook ongeveer gegaan zijn bij de totstandkoming van dit meesterwerk op wielen: in plaats van te kiezen, werd het beste van meerdere werelden op waanzinnige wijze met elkaar verenigd. We bedoelen, Iroko met Nero, met Crema, met aluminium? Deze semi-open 812 kan het hebben! Alsof dat nog niet genoeg is, zien we leder op natuurlijke wijze overgaan in Alcantara. En bevat óók het binnenwerk vrijwel alle mogelijke carbon opties af-fabriek, inclusief de fenomenaal zittende Racing Seats. Contrast is er in overvloed en toch is het allerminst een bonte bedoeling in de kleurrijke cockpit. Terecht; stelt u zich eens voor dat uw aandacht even niet naar het digitale instrumentarium uitgaat…Opties & extra’sVia een geïntegreerde Passenger Display kan de bijrijder al net zo goed meegenieten van het V12-geweld als de bestuurder. Sowieso brengt onze Ferrari 812 GTS de dingen graag in beeld, verwijzend naar de adaptieve koplampen plus de cameraweergave op het grote infotainmentscherm. Met de Suspension Lifter bent u drempels voortaan de baas. Immers, u wilt ook niet té intiem worden met het asfalt. Deze en nog veel meer ‘gadgets’ maken dat de brute supercar uit Maranello behoorlijk vergevingsgezind is voor wie van comfort en luxe houdt. Het draait dus niet alleen maar om pure snelheid!Techniek & performanceAl is dat wel het voornaamste aspect van de 800 pk sterke 12-cilinder. De inhoud van 6,5 liter verraadt dat de superkrachten zonder enige hulp van turbo’s en/of hybridesystemen worden opgewekt. Daarmee behoort de 812 tot een uitstervend, atmosferisch ras. Liefhebbers weten wat dit voor de populariteit betekent, ook met het oog op de toekomst. We sluiten niet uit dat er straks meer auto’s van 0 naar 100 km/h razen binnen 3 seconden. Maar de verpletterende topsnelheid van 340 km/h, het buitenaardse griplevel en met name ook de beleving van de brullende Ferrari V12 die door zijn 7 automatische versnellingen knalt, dat zullen we niet gauw
Nunspeet - Galvaniweg 1Algemene informatieModelreeks: apr. 2021 - 2024Technische informatieKoppel: 730 NmAandrijvingTankinhoud: 60 literPrestatiesAcceleratie (0-100): 2,9 sTopsnelheid:...
Nunspeet - Galvaniweg 1Waarschuw me als er nieuwe aanbiedingen zijn voor "ferrari 340 f1 gasoline".
Waarschuwing creerenDe informatie die we ontvangen van advertentiesites kan variëren. Daarom zal je, als je naar de advertentiesite gaat, niet altijd dezelfde aanbieding vinden die je op waa2 ziet.