Wilt u uw auto verkopen op Waa2? Plaatsen is gratis!
Gratis plaatsen!Opties & accessoires: metallic lak Bijzonderheden: Algemene informatie Carrosserievorm: Cabriolet Modelreeks: aug. 1987 - okt. 1993 Modelcode: I, Typ 15...
LeekOpties & accessoires: 3e remlicht, abs, airbag bestuurder, airbags (voor), alarmsysteem, boordcomputer, centr. deurvergr. (handbediening), electr. bedienbare buitenspiegels,...
LeekOpties & accessoires: abs, airbag bestuurder, airbags (voor), airconditioning, alarmsysteem, boordcomputer, centr. deurvergr. (afstandbediening), cruise control,...
LeekOpties & accessoires: lederen bekleding, sportstoelen Bijzonderheden: Carrosserievorm: Cabriolet Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld Aantal cilinders...
LeekOpties & accessoires: electr. bedienbare ramen (voor), getint glas, metallic lak Bijzonderheden: Algemene informatie Carrosserievorm: Sedan Modelreeks: mei 1984...
LeekMotorrijtuigenbelasting: Referentienummer: De Pagode die we hier aanbieden is een cabriolet met een geweldig klinkende 6-cilinder en een stevig vermogen voor die tijd , met als bijzonderheid een soepel handgeschakelde 4 bak , immers het gros is geleverd als automaat. De auto is in de USA voorzien van een langere eindoverbrenging wat hem een ideale auto maakt voor lange en korte trips. De 280 versie was de zwaarste motor die je destijds kon bestellen in de Pagode. Een Mercedes zoals Mercedes ze (helaas) niet meer maakt. De cijfercombinatie van Mercedes “280” verwijst naar de motorisering van het voertuig, in dit geval het 170 pk leverende 2.8L zescilinder blok. Mercedes koos de afkorting “SL” (Sport Leicht) voor haar sportieve modellen. In eerste instantie toegepast op de 300SL Gullwing uit 1952 die als optie van een aluminium carrosserie kon worden voorzien, wat voor een gewichtsbesparing van maar liefst 158kg zorgde. De inmiddels bijna onbetaalbare 300 SL modellen werden opgevolgd door de 190SL. Een leuke en vlotte viercilinder en alleen als cabrio leverbaar. Na de (behoorlijk trage) 190SL werd de 230SL (W113) geïntroduceerd, in de volksmond “Pagode” genoemd. Dit is een verwijzing naar de vorm van het dak dat overeenkomsten heeft met de gewelfde Chinese Pagode daken. De Pagode is, net als de 190SL, niet bedoeld als een regelrechte sportwagen zoals de originele 300SL waarmee hij de naam SL deelt. De Pagode zorgt dat de eigenaar probleemloos veel comfortabele kilometers kan afleggen, terwijl hij geniet van de voordelen van de veiligheid van een hardtop met het lifestyle cachet van een softtop. De motor is veel krachtiger dan in de 190 en zorgt voor comfortabele snelle kilometers, zelfs voor moderne begrippen. Tegen de tijd dat de 280SL plaatsmaakte voor de volgende generatie SL, de R107, had hij zich stevig gevestigd als een van de mooiste auto’s van de firma uit Stuttgart. Met een tijdloze, sierlijke styling, pittige prestaties en rijeigenschappen, een ongeëvenaarde bouwkwaliteit en betrouwbaarheid, zijn de SL-serie auto’s gebouwd van 1963 tot 1971 solide verzamelobjecten.Net als de andere W113 modellen maakte de 280 gebruik van een zelfdragend chassis, met voorwielophanging door middel van spiraalveren en draagarmen, terwijl de achterkant was voorzien van een schommel-as met enkele draaipunt en dwars veren die waren ingesteld om camber te compenseren. De auto is rondom voorzien van schijfremmen, wat ook niet gebruikelijk was voor auto’s van deze tijd. Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden. Altijd ruim 500 auto's op voorraad, check de actuele voorraad via www.hofman.nl. Volg ons ook op facebook.com/HofmanLeek Bel ons voor de mogelijkheden voor inkoop, verkoop, consignatieverkoop en stalling. * Veilig online kopen @ hofman.nl * Levering aan huis mogelijk * Inruil mogelijk Al onze autos staan met een zeer uitgebreide fotoreportage (60-100 fotos) online op www.hofman.nl Alfa Romeo Spider Giulia GTV Giulia Giulietta Aston martin DB7 DB 7 VANTAGE VOLANTE Audi 100S coupe 100 S 80 90 TT BMW 1502 1602 2002 700 Isetta 318 320 323I 323 I 325 518E21 E30 E 30 E24 E 24 Alpine Z3 Z 3 Z4 Alpine B6...
LeekMotorrijtuigenbelasting: Referentienummer: De Pagode die we hier aanbieden is een cabriolet met een geweldig klinkende 6-cilinder en een stevig vermogen voor die tijd , met als bijzonderheid een soepel handgeschakelde 4 bak , immers het gros is geleverd als automaat. De auto is in de USA voorzien van een langere eindoverbrenging wat hem een ideale auto maakt voor lange en korte trips. De 280 versie was de zwaarste motor die je destijds kon bestellen in de Pagode. Een Mercedes zoals Mercedes ze (helaas) niet meer maakt. De cijfercombinatie van Mercedes “280” verwijst naar de motorisering van het voertuig, in dit geval het 170 pk leverende 2.8L zescilinder blok. Mercedes koos de afkorting “SL” (Sport Leicht) voor haar sportieve modellen. In eerste instantie toegepast op de 300SL Gullwing uit 1952 die als optie van een aluminium carrosserie kon worden voorzien, wat voor een gewichtsbesparing van maar liefst 158kg zorgde. De inmiddels bijna onbetaalbare 300 SL modellen werden opgevolgd door de 190SL. Een leuke en vlotte viercilinder en alleen als cabrio leverbaar. Na de (behoorlijk trage) 190SL werd de 230SL (W113) geïntroduceerd, in de volksmond “Pagode” genoemd. Dit is een verwijzing naar de vorm van het dak dat overeenkomsten heeft met de gewelfde Chinese Pagode daken. De Pagode is, net als de 190SL, niet bedoeld als een regelrechte sportwagen zoals de originele 300SL waarmee hij de naam SL deelt. De Pagode zorgt dat de eigenaar probleemloos veel comfortabele kilometers kan afleggen, terwijl hij geniet van de voordelen van de veiligheid van een hardtop met het lifestyle cachet van een softtop. De motor is veel krachtiger dan in de 190 en zorgt voor comfortabele snelle kilometers, zelfs voor moderne begrippen. Tegen de tijd dat de 280SL plaatsmaakte voor de volgende generatie SL, de R107, had hij zich stevig gevestigd als een van de mooiste auto’s van de firma uit Stuttgart. Met een tijdloze, sierlijke styling, pittige prestaties en rijeigenschappen, een ongeëvenaarde bouwkwaliteit en betrouwbaarheid, zijn de SL-serie auto’s gebouwd van 1963 tot 1971 solide verzamelobjecten.Net als de andere W113 modellen maakte de 280 gebruik van een zelfdragend chassis, met voorwielophanging door middel van spiraalveren en draagarmen, terwijl de achterkant was voorzien van een schommel-as met enkele draaipunt en dwars veren die waren ingesteld om camber te compenseren. De auto is rondom voorzien van schijfremmen, wat ook niet gebruikelijk was voor auto’s van deze tijd. Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden. Altijd ruim 500 auto's op voorraad, check de actuele voorraad via www.hofman.nl. Volg ons ook op facebook.com/HofmanLeek Bel ons voor de mogelijkheden voor inkoop, verkoop, consignatieverkoop en stalling. * Veilig online kopen @ hofman.nl * Levering aan huis mogelijk * Inruil mogelijk Al onze autos staan met een zeer uitgebreide fotoreportage (60-100 fotos) online op www.hofman.nl Alfa Romeo Spider Giulia GTV Giulia Giulietta Aston martin DB7 DB 7 VANTAGE VOLANTE Audi 100S coupe 100 S 80 90 TT BMW 1502 1602 2002 700 Isetta 318 320 323I 323 I 325 518E21 E30 E 30 E24 E 24 Alpine Z3 Z 3 Z4 Alpine B6...
LeekBijzonderheden: Algemene informatie Carrosserievorm: Sedan Modelreeks: mei 1984 - okt. 1992 Referentienummer: 16154 Technische informatie Aantal cilinders...
LeekSinds 2018 in Nederland geregistreerd en afkomstig uit Nevada USA. De Porsche 914 is een sportwagen die werd geproduceerd van 1969 tot 1976. Het was een gezamenlijk...
LeekOpties & accessoires: 3e remlicht, abs, airbag bestuurder, airbags (voor), airconditioning, alarmsysteem, centr. deurvergr. (afstandbediening), cruise control, electr....
LeekIn liefhebbers conditie verkerende Mercedes SLK uit bouwjaar 2004, met nog maar 109000 km. De 200 Kompressor techniek in dit exemplaar is goed voor 164 PK. De strakke...
LeekIn Black Sapphire Metallic uitgevoerde BMW 1-serie cabriolet, een prachtige en stijlvolle kleur! Er zijn zitplaatsen voor 4 personen en in de ruime kofferbak is...
LeekIn liefhebbers conditie verkerende Mercedes SLK uit bouwjaar 2012. Het gaat hier om het zogenaamde facelift model onder anderen te herkennen aan de her-ontworpen...
LeekIn Schwarz metallic uitgevoerde BMW 1-serie cabriolet, een prachtige en stijlvolle kleur! Er zijn zitplaatsen voor 4 personen en in de ruime kofferbak is een keurige...
LeekDe Mazda MX5 NB is de tweede generatie van de Mazda MX5, die werd geproduceerd van 1998 tot 2005. Deze versie van de MX5 behield de kenmerkende eigenschappen van...
LeekPrachtige Fiat 124 Spider 2000 uit 1982. Recentelijk compleet opnieuw gespoten in een prachtige donkerblauwe lak. Tevens is ook het dak vernieuwd, eveneens in een...
LeekStijlvolle Saab Classic Cabriolet van bouwjaar 1993. De Saab 900 is een door autoliefhebbers zeer gewaardeerde auto met een heerlijk karakter. De bouwkwaliteit is...
LeekSpeciale BlackJack uitvoering. De 500 Blackjack is in 2011 in een gelimiteerde oplage uitgebracht . De matzwarte lak wordt gecombineerd met chromen accenten die...
LeekSchitterende MGB uit bouwjaar 1964. Betreft een exemplaar uit de eerste serie genaamd 'Lepeldeur' te herkennen aan de karakteristieke deurklinken. Deze MG werd in...
LeekIn klassieker in spé! Of nou ja.. eigenlijk is het al een klassieker. De Mercedes 190 D werd voor het eerst geintroduceerd in 1983, 40 jaar geleden dus. Het was...
LeekWaarschuw me als er nieuwe aanbiedingen zijn voor "citroen traction avant 15cv 6 cilinder berline".
Waarschuwing creerenDe informatie die we ontvangen van advertentiesites kan variëren. Daarom zal je, als je naar de advertentiesite gaat, niet altijd dezelfde aanbieding vinden die je op waa2 ziet.