Wilt u uw auto verkopen op Waa2? Plaatsen is gratis!
Gratis plaatsen!De Alfa Romeo Giulia uit 2019 heeft 76000 gereden en gebruikt Diesel als brandstof.
Opties & accessoires: abs, airbag bestuurder, airbags (achter), airbags (voor), airconditioning, automatic climate control, boordcomputer, centr. deurvergr. (afstandbediening),...
DalenOpties & accessoires: 3e remlicht, abs, airbags (voor), airconditioning, boordcomputer, centr. deurvergr. (afstandbediening), cruise control, electr. bedienbare...
Noord holland - ZaanstadAlfa Romeo Giulia 1300 Ti Alfisti opgelet! We hebben iets bijzonders voor u: een ongerestaureerde Alfa Romeo Giulia 1300 Ti uit 1968! Vindt u dat gerestaureerde oldtimers er allemaal hetzelfde uitzien en bent u op zoek naar een klassieker die zijn verhaal écht vertelt? Dan mag u deze prachtige Alfa Giulia zeker niet links laten liggen! De Italiaanse legende is sinds 2017 in Nederland en komt rechtstreeks uit een verzameling rollen. Is deze mooie en pure 1300 Ti mogelijk een waardevolle toevoeging aan uw eigen collectie heeft u altijd al een klassieke Giulia willen rijden? Kansen zijn er om ze beet te pakken! Historie In 1966, 4 jaar na de onthulling van de Giulia, introduceert Alfa Romeo de Giulia 1300 Turismo Internazionale: een extra sportieve versie gebaseerd op de Alfa GT 1300 Junior Coupé. De upgrade zit ‘m vooral in de techniek, want de 4-cilinder lijnmotor uit de 105-serie is een stuk temperamentvoller en gaat gekoppeld aan een handgeschakelde 5-bak voor een sterkere performance. De karakteristieke 4-deurs “berlina” uitvoering van Alfa Romeo is uitgegroeid tot een icoon, en daar heeft de dynamische 1300 Ti een belangrijk aandeel in. Dit exemplaar verliet in 1968 de fabriekspoorten en kwam in 2017 naar Nederland. De historie vertelt ons dat de Alfa klassieker nooit is gerestaureerd. Ook niet door uw voorganger: een verzamelaar pur sang. Het maakt de auto des te meer een collectors item. Immers, welke 55 jaar oude auto vertelt het hele verhaal en is nog altijd in goede staat, zonder een keer flink te zijn strakgetrokken? Exterieur Chiquer dan Rosso Alfa en meer uitgesproken dan donkerblauw: het bordeauxrode lakwerk op onze 4-deurs Alfa Romeo klassieker heeft een verrassend attractieve werking op uw zintuigen. Verrassend is tevens de conditie: zowel het koetswerk zelf als de donkerrode lak vertoont geen grote sporen van nalatigheid. Hier is duidelijk met zorg mee omgegaan! En terecht, kijkend naar de tijdloze styling van de berlina. Aerodynamisch is de Giulia 1300 Ti uiteraard ook helemaal “in shape”: met zijn zogenaamde “Kamm-tail” is de stroomlijn beter voor elkaar dan bij de Porsche 911 uit die tijd. En dat terwijl de 4-deurs vooral bekendstaat om zijn hoekige carrosserie! Meer karakter kunt u onmogelijk van een klassieker verwachten… Interieur Om maar meteen met de deur in huis te vallen: het interieur verraadt de rijke geschiedenis van onze Alfa Romeo Giulia. Hoe goed de cockpit ook in elkaar steekt en hoe fraai het 3-spaaks stuurwiel van bakeliet (speciaal voor de Ti-uitvoering) ook op het netvlies ligt, het kan niet voorkomen dat u hier en daar een slijtageplek gaat tegenkomen. Is dat erg? Niet als u van origineel en puur houdt. Want dat is de Giulia 1300 Turismo Internazionale helemaal! Wat verder opvalt is de cleane opzet van het zwarte instrumentenpaneel met daarin 2 grote klokken en één kleinere meter voor de “benzina”. De houtafwerking doet luxe aan en de Giulia 1300 Ti opschrift op het dashboard maakt ‘m zowaar nóg begerenswaardiger. Niemand mag ontgaan met wat voor Alfa Romeo hij of zij te maken heeft! Techniek & performance Zo elegant als Giulia 1300 Ti oogt, zo compromisloos is de techniek. Terwijl andere 1300-modellen het moesten doen met de geknepen krachtbron uit de 101-serie, staat de TurismoInternazionale dichterbij Alfa’s racehistorie dankzij de toepassing van een 4-cilinder lijnmotor uit de 105-editie. Geholpen door een andere nokkenastiming en dito inductiesysteem, weet deze 1.290 cc grote Romeo in totaal 82 paarden uit het Ti-blok te persen en daarmee een topsnelheid van 190 km/h te halen. Nog lekkerder is hoe de Alfa Romeo Giulia 1300 Ti op het gaspedaal reageert: net zo hongerig als 55 jaar geleden. Daar is geen restauratieproces voor nodig! Met hartelijke groet, team Prins. Meer informatie Modeljaar: 2024 Interieurkleur: Zwart Emissieklasse: Euro 0 Aantal eigenaren: 2 Aantal sleutels: 2
NunspeetDe Alfa Romeo Brera uit 2010 heeft 113791 gereden en gebruikt Diesel als brandstof.
De Alfa Romeo Brera uit 2008 heeft 125770 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
De Alfa Romeo GT uit 2005 heeft 219000 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
De Alfa Romeo Brera uit 2008 heeft 125770 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
De Alfa Romeo 4C uit 2014 heeft 11800 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
De Alfa Romeo Brera uit 2008 heeft 125770 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
De Alfa Romeo Brera uit 2010 heeft 149000 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
De Alfa Romeo Brera uit 2008 heeft 125770 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
WIJ ZIJN ALLEEN OPEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK. Nette en goed rijdende Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4 SkyWindow, slechts 161Dkm. p...
DrentheModeljaar: 1990Laadvermogen: 170 kgGVW: 1.450 kgWielbasis: 251 cmBekleding: SkaiEmissieklasse: Euro 0Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)Alfa Romeo SZ Rosso AlfaJe hebt zeldzame collectors items, unieke exoten en dan komt deze: een nieuw in Italië gekochte Alfa Romeo SZ van de 1e eigenaar! De inmiddels 87-jarige liefhebber is nog een Nederlander ook, en voegde de Sprint Zagato in 1991 toe aan zijn indrukwekkende Alfa verzameling die hij samen met zijn broer beheert. De SZ werd regelmatig naar buiten gehaald en heeft dus nooit lang stilgestaan. De volledig aantoonbare servicehistorie vertelt ons bovendien dat nr. 282 van in totaal slechts 1.036 geleverde exemplaren tot in perfectie is onderhouden door een Alfa Romeo specialist. En dat is te merken! Niet alleen ziet deze klassieker er prachtig uit, hij rijdt ook subliem! Na ruim 33 jaar eigenaarschap vond de beste man het echter welletjes en snakte hij naar een comfortabele hoge instap voor alledag. Hij vond een geschikt SZ-alternatief in de showroom van Prins. En wel in de vorm van de Stelvio. Eens een Alfist, altijd een Alfist…HistorieDe Alfa Romeo Sprint Zagato – kortweg SZ is één van de bijzonderste auto’s uit een zeer rijke Alfa geschiedenis. Dus dat zegt iets! In de periode 1989-1991 werden niet meer dan 1.036 exemplaren van “Il Mostro” gebouwd – een bijnaam die de klassieke Italiaan dankt aan zijn opvallend gedrongen proporties, gecombineerd met een monsterlijk mooie, haast shockerende styling. Aanvankelijk was de SZ bedoeld als experiment; een voortvloeisel uit de samenwerking die Alfa Romeo en legendarisch topdesigner Zagato waren aangegaan. Het lot bepaalde echter anders. En ook aan de beoogde productie van 1.000 stuks hebben de Italianen zich niet helemaal weten te houden. Voor ons exemplaar maakt dit allemaal niet uit: dit betreft namelijk nummer 282 van wat uiteindelijk 1.036 productiemodellen zijn geworden, gefabriceerd door Zagato. Nog altijd een extreem beperkte oplage, zelfs voor een échte sportauto! De oorspronkelijke eigenaar komt uit Nederland en kocht de Alfa classic rechtstreeks in geboorteland Italië. De originele bon is nog voorhanden en vermeldt een aankoopbedrag van 1.095.000 Italiaanse Lire. Over goede investeringen gesproken… Verder zijn aanwezig: het originele SZ boek (!), een bijpassende tas en alle serviceboekjes + onderhoudsfacturen. De afgelopen 33 jaar bevond de SZ zich in een droomgezelschap, want de eigenaar was en ís een échte Alfist, die samen met zijn broer een geweldige collectie Alfa’s bezit. De SZ ging weg, maar er kwam een Stelvio voor terug. Toch wel prettig, zo’n hoge instap op een respectabele leeftijd van 87 jaar…ExterieurIl Mostro is technisch ‘gewoon’ gebaseerd op de Alfa Romeo 75, maar daar valt aan de buitenkant niets van te zien. Dit begint al met de ingekorte wielbasis, wat de SZ een uitzonderlijk gedrongen, bijna massief uiterlijk geeft. Het weerhield Alfa’s designstudio Centro Stile er niet van om werkelijk elke centimeter optimaal te benutten. Sterker nog, de ontwerpers gingen helemaal los op het korte koetswerk! Het markante front bevat koplampen bestaande uit 3 losse eenheden per zijde, aangevuld met knipperlichtunits. De voorruit loopt rond, het dak is uitgevoerd in contrastkleur en de stijlvolle coupé-lijn eindigt in een fikse achterspoiler gemonteerd op de C-stijl. Verder bevat de Alfa een unieke wigvorm met een sterk oplopende taille en hoge achterkant. De karakteristieke velgen met “rotary dial” design passen natuurlijk helemaal in de Alfa tijd van toen. De donkere achterlichtunits zijn rechtstreeks aan elkaar verbonden en bestaan optisch uit één brede strip die al net zo goed bij het heldere Rosso Alfa lakwerk contrasteert als het dak + de spoiler. De enorm dikke dorpels zijn op hun beurt wél in carrosseriekleur gespoten. Als u nu nog niet in vuur en vlam staat…InterieurZoals het compacte koetswerk al doet vermoeden, is de Alfa Romeo Sprint Zagato een strikte 2-zitter. Gelukkig voor de fijnproevers lieten de designers wél genoeg ruimte in de cockpit over voor een super smaakvolle aankleding. Ons exemplaar is uitgerust inclusief Nero lederen dashboard + stuurwiel, gecombineerd met Beige lederen sportstoelen, portier- én hemelbekleding, plus lichtbruin stof op de vloer en het achterdek. Verder komt het vuurrood van de carrosserie deels terug in de deuren. Speciale gespen en een originele Alfa speakerset achterin mag u eveneens afvinken. Het spreekt voor zich dat elk onderdeel volledig intact is en helemaal naar behoren werkt. In één woord: bellissima!Techniek & performanceVoorin de Alfa Romeo SZ ligt een 12-kleps Busso V6 die 210 paarden richting de achteras stuurt. Gekoppeld aan een manuele 5-bak, is de Sprint Zagato in staat om binnen 7 seconden de 0-100 km/h sprint te volbrengen en een topsnelheid van 245 km/h te behalen. Geloven we meteen. De 3,0 liter 6-cilinder is namelijk nog immer goed bij de les en voelt ook daadwerkelijk rap aan. Begrijp ons ni
Nunspeet - Galvaniweg 1Opties & accessoires: 4x4 uitvoering, abs, airbag bestuurder, airbags (achter), airbags (voor), airconditioning, automatic climate control, boordcomputer, centr....
OverloonModelreeks: jul. 1974 - jul. 1977Bekleding: SkaiAantal sleutels: 2Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 PrugnaEen Alfa Classic...
Nunspeet - Galvaniweg 1De Alfa Romeo Brera uit 2006 heeft 88079 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
Algemene informatieModelreeks: sep. 2013 - dec. 2018Technische informatieKoppel: 350 NmAandrijvingTankinhoud: 40 literPrestatiesAcceleratie (0-100): 4,5 sTopsnelheid:...
Nunspeet - Galvaniweg 1Waarschuw me als er nieuwe aanbiedingen zijn voor "alfa romeo coupe".
Waarschuwing creerenDe informatie die we ontvangen van advertentiesites kan variëren. Daarom zal je, als je naar de advertentiesite gaat, niet altijd dezelfde aanbieding vinden die je op waa2 ziet.